onsdag 9 juli 2008

snäll, glad, fattig, trött

Efter jobbet idag var jag snälla tjejen och åkte till Bandhagen för att hämta Jonas plånbok som han glömde och sen åka till Gröna Lund och lämna den till honom. Medan jag var i Bandito passade jag på att sno med mig lite saker ur skafferiet. Hehehe.

Efter att jag varit en snällis åkte jag med kära gamla pendeltåget till Jakobsberg där Malin S plockade upp mig för att shoppa loss i Barkarby Outlet och Kista. Malin köpte en digitalkamera, jag köpte en fin micro för 399:-, en klänning och en kofta. Jag hade ju egentligen inte tänkt shoppa, men micron behöver jag ju faktiskt och kläderna var väldigt fina och väldigt billiga. Och jag är värd lite konsumtion.

Efter shoppingturen åkte vi hem till mig, slängde oss i soffan och mofflade i oss godis samtidigt som vi tittade på värdelös tv. Nu har Malin åkte hem och jag undrar vad som hände med min plan om att gå och lägga mig tidigt ikväll. Jaja, får genomlida morgondagen med hjälp av en extra kopp kaffe eller två.

Trött, svamlar. Ska gå och lägga mig och gosa med mina fina katter. Puss godnatt.

1 kommentar:

  1. EXCUSE ME?!!!! JAKOBSBERG??! OUTLET???! SOM LIGGER ASNÄRA KUNGSÄNGEN OCH DEN UTTRÅKADE STORASYSTERN???!! DU HADE INTE EN TANKE PÅ ATT FRÅGA OM _JAG_ VILLE SES LITE????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    :C :C :C :C :C :C

    SvaraRadera