måndag 14 juli 2008

GLAD TJEJ

Gick till tvättstugan för att kolla om jag kunde börja tvätta lite innan min tid börjar, men grannen som hade tiden innan var inte klar ännu.

I porten möter jag min granne Ishma-någonting, eeh, minns inte, han är iranier i alla fall, som jag träffade innan jag flyttade in. Han frågade hur det hade gått med renoveringen och jag bjöd in honom på en titt. Han tyckte att det var oerhört fint och sa att han hade tyckt lite synd om mig som skulle flytta in här. "Är man känslig så är det hemskt att komma till en lägenhet som luktar så mycket rök".
Sen sa han att han höll på att renovera badrummet och sa att om jag behövde något i badrumsrenoveringsväg så skulle jag inte tveka att fråga.

OCH NU BLEV JAG JÄTTEGLAD FÖR ATT HAN VAR SÅ SNÄLL, JAG VAR TVUNGEN ATT HOPPA OMKRING LITE I MIN LÄGENHET FÖR ATT MAGEN BUBBLADE TILL LITE. JAG ÄLSKAR SNÄLLA MÄNNISKOR OCH JAG VERKAR HA SKITBRA GRANNAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar