onsdag 30 juli 2008

öl öl öl!

Fest i dagarna tre!

I måndags tog jag en drink med Malin S på WC, sen kom Eva och gjorde sällskap med oss och vi gick till Mosebacke. Där blev det några öl och trevligt prat. Lyckades ta mig hem i vettig tid. Det var bra gjort tycker jag.

Igår skulle jag och Nenna ta typ en öl och absolut inte bli fulla. Det blev öl på Debasers uteserving, Bröderna Olsson, Imperiet, Carmen och Kvarnen. Men Nenna var vettig och åkte hem redan när vi var på Carmen och jag fortsatte kvällen med lite random folk. Kände mig helt plötsligt jättefull och började må jätteilla och väckte Eva mitt i natten och bad om sovplats :C Jag måste lära mig hur jag tar mig hem när sista tunnelbanan har gått.

Vaknade hemma hos Eva och Sannah vid åtta, smög försiktigt upp för att inte väcka dom och åkte barfota (mördarskvasår!) hem till katterna. Kände mig arg och misspepp på allt när jag kom hem, men så fort jag la mig i sängen och syster kom och la sig jättenära och spann och gosade så kändes livet lite lättare. Vi sov/låg och kramades tillsammans till ett.
Eftermiddagen spenderade jag vid Akalla by i gräset, god picnic, läste DN, fick sällskap av en söt katt osv. Vid kvart i sex kom Elina och Signe för att vara med på gratisyoga. Det var trevligt.

Ikväll ska jag ut med Malle, Robert + två till. Kvällens första öl är god!
Imorgon hade jag tänkt hålla mig nykter och fixa hundra saker i läggan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar