fredag 8 augusti 2008

det här med torsdagsöl

EN öl var det sagt. Kvällen började med EN öl på Snottys med Nenna och Rebecko. Sen helt plötsligt sitter man på Debaser och pratar/pratar inte med unga italienare, blir osams med Stefan, den tråkiga jäveln, tycker att Nenna är lustig för att hon paxar typ alla bara för att o-paxa dom tre sekunder senare och sen, innan man vet ordet av så missar man sista tunnelbanan hem, tar nattbussen, somnar såklart och vaknar i Sollentuna och ba: nooo!! *vill dö*

Kom hem till sist, var sjukt hungrig så jag ställer mig och gör pyttipanna, steker ägg och serverar hela kalaset med rödbetor. Fruktansvärt gott.

Idag blev det en lite mer softistikerard måltid: gorgonzolabiffar, råris, rödvinssås och avocadosallad. Nu dricker jag vin och gör mig redo för kvällens äventyr!

4 kommentarer:

  1. man kan inte sluta på EN öl. och man kan inte sluta på två för då har man precis hunnit smaka hur gott det är, det är inte bra att sluta på en ojämn siffra så då blir det 6 st och när man är på den sjätte kommer ju den där snygga killen som gillar dina tits i morgonljuset och då måste man dricka en till för att samla mod och sen måte man köpa ännu en för du kan ju inte stå med ett tomt glas medan du raggar på grabben.

    SvaraRadera
  2. jahaaa är det därför jag alltid blir så full?

    SvaraRadera
  3. haha jag fattade först nu vem stefan vr som vi blev osams med!! haha AH HAN VAR EN TRÅKIG JÄVEL!

    SvaraRadera