söndag 24 augusti 2008

det är ju faktiskt bara helg en gång i veckan!

Tog mig bakisskakig och ganska skabbig in till stan. Åt "lunch" med Malin och Sara innan jag rusade iväg. Sprang på Martin på Fridhemsplan och samtalade lite med honom.
Sen väntade jag på Markus som var en kvart sen. Ringer till slut för att höra vart han har tagit vägen och det bakfulla mongot har SOMNAT och är jätteförvirrad. Haha, smart att somna ifrån inbokade tider? Han bad om ursäkt och jag ba jajahejdå och ringer Kim för jag tycker att han ska komma och öla med mig efter jobbet men han hade så mycket att göra hemma så han kunde inte. Nenna låg hemma och dog bakisdöden och var noll sugen på öl och kallade mig för alkis med motiveringen "du är ju för fan värre än mig!", Eva var i flempan och skulle äta frukost klockan halv fem på eftermiddagen, Hanna svarade inte i telefonen, Malle var på promenad med Robo, Ida packade osv osv.
Då gjorde jag det enda vettiga och åkte hem, handlade apelsiner och mjölk och la mig på soffan och sov framför tv:n (tror att det var Gossip girl) med en katt på magen och en katt bredvid mig.

Jag längtar redan till nästa helg för då fyller Erika år = festligheter = roligt! Det är ju faktiskt bara helg en gång i veckan och det måste man utnyttja maximalt!

2 kommentarer:

  1. eeeeh EXCUUUUUUSE MEEEE har du inte glömt skriva om något??
    KANSKE ATT DU FÅTT EN GRATIS SOFFA IDAG???!?!!

    SvaraRadera
  2. eeeh URSÄKTA MIG MEN LÄS INLÄGGET OVANFÖR!!!!

    SvaraRadera