måndag 11 augusti 2008

första dagen på jobbet

Idag var alltså första arbetsdagen efter semestern. Trots att jag bara sovit typ tre timmar så var jag pigg och peppad hela dagen. Slet som en riktig arbetsmyra och dagen bara gleeed förbi.
Jag blev jätteglad av att träffa alla fina kollegor. Anna var tillbaka från sin sjukskrivning, Gina gav mig världens största kram och allt kändes precis som vanligt, fast lite lite bättre.

Efter jobbet gick jag och Kim till greken och tog en after-work. Vi blev bjudna på tzatziki med bröd och bjöd varandra på varsinn öl. Kim är verkligen en sån himla rolig och bra människa och jag är så glad över att jag har lärt känna honom.
Mitt i after-worken ringer Nenna och berättar att sur-stefan just promenerade förbi hennes butik. Haha, det var roligt! Fast jag kände mig otrevlig mot Kim och avbröt samtalet med Nenna, men då kände jag mig otrevlig mot henne :c

Snart kommer Erika hit för att umgås med mig! Roligt! Vi kanske kan gå till Ica Akalla och glutta lite på alla snyggingar som jobbar där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar