måndag 11 augusti 2008

perfekt måndag!

Det har varit en fantastisk dag. Helt utan att ljuga.

Roligt att jobba (håll tummarna för att den lyckan håller i sig, jag gissar på att min pepp på jobbet kommer svalna inom en vecka), fint med måndagsöl med Kim, åka hem och sova lite på soffan med världens finaste katter, bli väckt av ett telefonsamtal från pappa som glatt informerar att han köpt möbler till min balkong "Värsta fyndet (eller fundet som pappa säger). Förvaringsbox/bänk, bord och fyra stolar i betsat trä för 2000:- Det är SKITBILLIGT!!!), tio sekunder senare kommer Erika för att umgås med mig.

Erika och jag skvallrade om mitt wild and crazy single life, lyssnade på bra musik och drack te och åt riskakor och grape. Sen började Erika hetsa om hundra saker och drog med mig i hetsen och så blev båda helt crazy och sen var klockan mycket och hon var tvungen att åka hem *gråta*
Alla som vill får jättegärna hålla tummarna för mitt nya hemliga projekt *håller tummarna*

Nu ska jag sova för jag är sjukt trött. Godnatt bloggen!

2 kommentarer:

  1. VADDÅ FÖR HEMLIGT PROJEKT??!?!?! DU FÅR INTE HA HEMLIGA PROJEKT FÖR OSS!!! BERÄTTA!!!!

    SvaraRadera
  2. nä, det är ju hemligt. bara erika som får veta!

    SvaraRadera