måndag 25 augusti 2008

handymanz

Hehehehhehehehehhehehhehehhe. Väntade en evighet på att mina internet-killar skulle komma och när dom tillslut dök upp så var det ju mödan värt. Jag hade föreställt mig Rune och Rolf 45+ men istället fick jag Micke och Robban 25-30.
Skitcharmiga och roliga och Robban var dessutom het! Dom sa först att det kanske skulle ta hela dagen att fixa problemet, men efter typ en halvtimme kom dom på att det inte alls var så svårt att fixa och åtgärdade problemet.
Lurig, charmig och lat som jag är bad jag då dom koppla in min router när dom ändå var här.
- Ja, jag är ju bara såååå dålig på allt sånt där tekniskt och internet och datorer osv tihi *blinka oförstående med ögonen, tvinna håret och lägga huvudet lite på sne samtidigt som jag ler*
Och dom ba: okej! Och börjar skruva upp grejer på väggarna (har mina internetdosor ovanför ytterdörren) och fixa och dona. När vi sen ska kolla om det funkar så gör det typ inte det och dom ba "få se datorn då, ohno en mac!!!! Det är typ andra gången i mitt liv jag ser en mac!". Så då fattade dom ingenting och jag fattade ingenting och sen kom dom på hur man kanske kunde göra men då hade dom varit hos mig typ EN TIMME extra så jag började få lite dåligt samvete för att jag höll dom kvar iom att det absolut inte hörde till deras arbetsuppgifter och jag kände mig lite som en sköka (eller mindslut som Jakob skulle kallat mig) när jag såg guldet som glittrade på bådas vänstra ringfinger.
Det var i alla fall en rolig start på veckan att få flirta lite oskyldigt med söta handymans och äntligen få mitt internet fixat. Men nu måste jag som sagt bara få igång routern samt ip-telefonin och det lyckas ju jag inte med! :c

ps. Köpt en matta till klädkammare idag på Stadmissionen för 80 kronor. Den är jätteliten och ser löjlig ut :c
ps2. Har tänkt jättemycket på Vlad idag och fattar inte riktigt varför. Kanske för att han var så sjukt rolig? Var ju inte alls särskilt sugen på att ligga med honom då och är väl inte direkt det nu heller, men ändå peppar jag asmycket på honom?
ps3. Ingen skymt att bästa kunden idag :c

4 kommentarer:

  1. hahahhahahahahhaha GULDLÄGE!!! guldringar har aldrig hindrat mig. inte silverringar heller!!

    vlad... är det samma vlad som lowa har hållt på med. för isf är han ASFUL!!!!!

    SvaraRadera
  2. jag jobbade stenhårt på att vara snygga unga singeltjejen som bara behöver en riktig karl liksom!

    fast han heter inte vlad, det var jag som kom på det namnet till honom för att jag glömde bort vad han hette på riktigt hela tiden, tror det var fredrik eller annat random svennenamn. då passade vlad bättre, och jag blev h to the anna!

    SvaraRadera
  3. SÅ JÄVLA MINDSLUT!!!!

    SvaraRadera