måndag 25 augusti 2008

toalettsurfa

Upptäckte att det är sjukt bra kontakt till min grannes nät i badrummet, så nu sitter jag på toaletten med fötterna på tvättmaskinen och surfar loss.
Jag tänker vara lite fräck och oförskämd om man så vill eller snäll och hjälpsam mot mina vilsna vänner. Det beror på hur man ser på saken. Jag publicerar i alla fall min önskelista på inflyttningspresenter! Observera att jag inte kräver något (därav det fräcka och ofärskämda med det hela) men jag blir oerhört glad om en gåva trillar ner i mitt knä!

Brödrost
Vinglas (alla mina har gått sönder :C)
Snygg tidningssamlare till tidningsreturer
Presentkort på typ IKEA, Åhléns och andra affärer där det finns fina och bra saker till hemmet
Nya kuddar, sovkuddar asså
Gröna växter, min favorit är fredskalla!
Dörrmatta
Fina lakan
Ny stereo (hehehehehehhehehehhehhe *tror att alla mina kompisar är skitrika*)
Vaser i alla olika storlekar!
Klädnypor
Finsprit till mitt kommande storslagna barskåp
Ett skohorn
Brickor i alla möjliga storlekar
Liten soptunna till badrummet
Rosa (obs har tjejtema) gulliga saker till badrummet, typ tandborstehållare, tvålpump osv.

Sen kommer jag inte på något mer, men gör jag det så är jag fräck och talar om det!

2 kommentarer:

  1. ja, du är verkligen fräck!! en riktig fräckistjej!!! USCH! hatar fräckistjejer!!!! fräckistjej och mindslut i ett!! FY!!!!

    SvaraRadera
  2. typ sämsta kombon ever! :C

    SvaraRadera