söndag 24 augusti 2008

hej

Nyss avslutat efterfesten med Vlad (obs, fingerat namn). Han drog fram alla DJ-skivor och spelade sjukt bra musik för mig, bl.a LFO-freak. Vi drack rödvin och klappade katterna och pratade böcker. Han tycker att jag ska läsa Oscar Wilde. Sen åkte han hem och nu ska jag sova.

Jag älskar helg, alkohol och vänner. Kvällen har spenderats hemma hos mig med förfest, på Star bar (jag ville dö på en gång när jag kom dit) och på Trädgården. På Trädgården lyckades jag snärja typ alla med mitt bästa singelknep. Sen var det dags att gå hem och då gick vi hem och det var då jag hittade Vlad på tuben + mina nya vänner lammkötten. Så himla roligt! Jag älskar mitt liv, helt utan att ljuga. Allt är fint. Jag är lycklig.

Och imorgon ska jag dricka öl igen!

2 kommentarer:

  1. jag vill veta mer om ditt bästa singelknep!

    SvaraRadera
  2. hehehehehhehe. det är spexigt och på gränsen till patetiskt, men man får mycket nya vänner och eftersom det är så spexigt så gör det inget att man kanske framstår som lite despo!

    SvaraRadera