lördag 23 augusti 2008

jag <3 fredagar med fina vänner!

Tänkte skriva ett långt inlägg om min fantastiska kväll som jag hade igår, men jag orkar inte. Nöjer mig med att sammanfatta kvällen istället.

Hanna, vin, balkonghäng, telefonsamtal stup i kvarten, mattjuven Ida, blåbuss 178, Kungliga Musikhögskolans insparksfest, Caroline + hennes kille, billig öl, billig öl, billig öl, dansa tills svetten rinner, fötterna blöder och frisyren pajar, skratta, prata om Mama Mia med en sjukt full kille med fin scarf, tunnelbana, orkar inte vänta, promenerar till Östermalmstorg, Jocke, Fransmannen med dom fina ögonen (!!!), teckenspråk, bli bjuden på öl, klockan slår tre, rida på Jockes rygg och ramla ner i en hög på marken, hitta mat, snubbla i rulltrappan och få ett stort jack i benet (:C), tunnelbanan har börjat gå hela natten hurra, byte i Västra skogen, hitta nya vänner (lammkött!!), leka gissningsleken hela vägen till Kista, promenera hem, solen börjar gå upp vad är klockan egentligen? (den är 04.30, har varit vaken i 24 timmar även denna fredag, fest), hemma, duktiga tjejen som sminkar av sig och borstar tänderna, pussa katterna, somna lycklig. Sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar