onsdag 20 augusti 2008

hyper

Jag har varit lite upp och ner idag. Var så jävla trött när jag åkte till jobbet imorse och tröttheten överlappades med stress och för mycket kaffe och en ciggarett till och med och då blev jag helt full av energi och hann göra bra mycket på jobbet. Skönt.

Efter arbetsdagens hårda slit tog jag mina ömma fötter och åkte till myrorna för att köpa den fina lampan jag hittade igår. Jag köpte den + en väckarklocka. Väckarklockan tickar skithögt och jag har inte bestämt mig för om det är harmoniskt eller bara störande. Får se hur det går att sova inatt.
Lampan passar jättebra i mitt vardagsrum. Det var ett bra köp tror jag!

Efter att ha släpat hem lampan och slängt i mig en macka åkte jag till Ikea för att möta Elina och pappa. På Ikea hittade jag en hallmöbel, ett durkslag och en bordstablett som funkar som duk på mitt lilla, lilla köksbord. Jag ska köpa lister på lördag och sen ska jag installera allt i hallen :D :D :D
När vi hade betalat allt och skulle ta oss till bilen började jag och Elina sjunga Disney-duetter och då fick jag ett hysteriskt skrattanfall som vägrade släppa. Skrattade åt allt och kände mig lite psycho. Trött trött trött. Det har varit mycket idag.

Avslutade dagen med att ta ett bad och dricka ett glas rödvin ur en plastmugg i badet *clazzy*. Mina fötter uppskattade badet enormt men skulle dö av lycka om någon ville komma och massera dom lite. Pretty please?

Imorgon ska jag på date med Malin efter jobbet. Vi ska äta mat och gå på bio!
Har så ont i fötterna.

3 kommentarer:

  1. och sen NÄR börjar DU röka unga dam????
    hallåå? jag vill träffa dig snart.

    SvaraRadera
  2. men jag röker ju inte på riktigt. var bara lite sugen på lite nikotion och skvaller i rökrutan liksom.

    hallå, jag vill träffa dig med snart!

    SvaraRadera
  3. okej, nikotin menade jag ju. hehe. dyslo.

    SvaraRadera