söndag 31 augusti 2008

jag är lite äcklig

Sunkat runt i samma klänning i tre dagar nu. Ölspill och chipssmulor på typ. Pallar inte byta. Fast nu ska jag göra det, när jag ska bada. Tömmer kameran på bilder. Alla sjuttiomiljoner bilder från Kaunisvaara kan kanske komma att visas upp här. Eller inte alla, men en eller två kanske.

Kul att jag mötte min framtida man i affären idag när jag var bakissunkig och ofräsch. Mötte min nutida granne också och hälsade med världens löjligaste "heeej". Hatade mig själv lite för det.

2 kommentarer:

  1. var du på ica i akalla? dan?

    SvaraRadera
  2. nä, ica husby. det var en kund asså. aldrig sett honom innan, men han var så sjukt snygg och hade helt perfekt outfit och köpte en massa god frukt. jag var bakisäcklig och köpte cola och chirre :C

    SvaraRadera