torsdag 18 september 2008

+/-

+ Har gett mig själv ändrade arbetstider. Känner mig alltid så stressad på jobbet och springer med andan i halsen för att hinna med det som ska hinnas med utan att lyckas. Så från och med imorgon börjar jag en timme tidigare
+ En timme tidigare varje dag = cash!
+ Bokade fackmöte på tisdag (jag har ju blivit tillfrågad om att bli butikens fackombud/skyddsombud!)
+ Framsteg framsteg framsteg
+ Katterna, alltid
+ Att jag och Ida ska secondhand-shoppa imorgon
+ Att jag och Erika har bokat en biodate

- Pengarna! Efter att jag hade betalat räkningarna igår var jag fattig igen. Två dagar efter lön. Man ba grattiz.
- Att jag aldrig kan fatta att jag faktiskt är laktosintolerant. Känns som ett ganska tydligt bevis när man två dagar i rad blir fisigaste tjejen i stan efter en tallrik med yogurt. Sluta plåga din kropp med laktos Hanna! (+ till att ha en förklaring till varför jag alltid har varit den fisigaste i min familj)
- ATT MIN LÄGENHET ÄR SÅ JÄVLA KALL!!!
- Ingen promenadkompiz i mina hoods. Saknar att ha det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar