onsdag 10 september 2008

hurthurt

Nyss hemkommen från en eftermiddag i simhallen. Hade tänkt träna på Friskis&Svettis Kungsholmen efter jobbet men jag hade kollat fel på schemat så då åkte jag hem, hämtade badkläder och traskade ner till Husbybadet. Jobbigt att jag kollade fel, helt förvirrad. I förmiddags var det tydligen fredag i mitt i huvud och på eftermiddagen blev det torsdag. Ingen ordning på något med andra ord.
Simmade i alla fall 1000 meter bröstsim och sen spurtade jag 150 meter crawl. Skitjobbigt. Skakade som ett asplöv vid kanten på bassängen när jag var klar. Men det var skönt.

Idag på lunchen skrattade jag så att jag nästan grät. L och L är verkligen världens bästa lunchsällskap. Jobbigt bara att man inte får någon ro what so ever eftersom alla ska gapa i munnen på varandra. Men det är alltid sjukt kul. Plus att det bjöds på prinsesstårta.

Imorgon ska jag luncha med Ida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar