tisdag 9 september 2008

Det kan nog bli en riktig helkväll det här

Sitter och googlar på gamla ligg. Blir på sjukt bra humör av det. Hehe. Fina minnen. Speciellt det där som jag, Erika och Nenna pratade om i lördags: när jag idkade samlag i soluppgången vid stranden på Gotland. Han spelade (och spelar fortfarande) i ett mysbra band, raggade stenhårt på mig på en tillställning (där jag för övrigt upptäckte Kids of the Ranch, ett av mina favvoband) och tog med mig ner till stranden för en romantisk efterfest på tu man hand. Sen insisterade han på att vi skulle sova tillsammans i hans lilla sovsäck, på stranden dårå, trots att jag helst av allt ville gå tillbaka till mina vänner som sov i ett tält på en tomt. Vilket jag också gjorde när jag tröttnade på att ligga som en jävla kåldolme och frysa och höra hur morgonjoggarna joggade förbi på andra sidan busken typ. Romantiken dog lite av det liksom.

Det var i alla fall en riktigt jävla bra sommar som avslutades med att jag blev riktigt jävla kär i Jonas och slutade ligga med folk.

2 kommentarer:

  1. haha det där hade jag tom glömt!!

    SvaraRadera
  2. vaa? det var ju det bästa samtalet på hela festen!! jag ba: "azzå dom är up and coming, kommer bli skitkända azzå! OBS HAR LEGAT MED HONOM!!!! *pökat med en gonnabe tjändiz*

    SvaraRadera