tisdag 9 september 2008

JAG ÄR IRRITERAD IDAG

Tänkte skriva ett långt inlägg om dagens alla irritationsmoment men jag orkar inte. Eller jo, jag orkar skriva att jag tyckte att det var lite utvecklingsstört av kvällstidningen (minns inte vilken, skitsamma, fattar inte varför jag envisas med att läsa skiten varje lunch) som skrev om Kristallens alla fräcka sexskämt, som mest var pinsamma, och nämnde Tova Magnussons-Norlings tacktal när "Gynekologen från Askim" fick pris. Hennes tacktal löd typ:
- Jag vill tacka fittan, för utan fittan hade det inte blivit något program.

Jag uppfattade det som att hon var helt seriöst. Varför skulle hon inte vara det? Är det inte dags att fittan får ett tack? Jag tyckte i alla fall att det var på tiden och inte ett dugg plumpt, till skillnad från kvällens riktiga "roliga sexskämt".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar