söndag 7 september 2008

imorgon börjar vi om på nytt

Imorgon är det måndag. En ny vecka, men nya äventyr.

Jag är nöjd med helgen ändå, trots att jag har varit bitter och grinig större delen av den. Nöjd med att jag har så roliga, snygga, fina vänner. Jag är glad för att jag fick så mycket beröm för min lägga igår! Alla älskade den!

Idag har jag ätit bakispizza med Erika och Fredrik på Kistas bästa pizzeria. Det var både gott och trevligt. För ovanlighetens skull var det Erika som hade mundirre. Det brukar alltid vara Freddan. Och jag då, såklart. Vi fick kaffe plus kaka på maten. Sen promenerade jag hem, Ida ringde och vi bokade en liten tripp till Karlstad för att hälsa på lilla Malin. Kul kul kul!

Jag är ganska nyss hemkommen från min första promenad i Husby efter mörkrets inbrott. Jag dog inte! Bra va? Fast jag gick nästan lite vilse, det mesta ser väldigt likadant ut här. Jag börjar gilla det här stället mer och mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar