söndag 7 september 2008

malle kommenterar

"NEJ FYFAN! SKÄRP TILL DIG NU!!! ditt liv är mycket bättre nu än vad det var förut!"

Kändes verkligen inte så när jag vaknade imorse, blickade ut över inflyttningsfestkaoset, kände att jag luktade lite äckligt (gammal öl och rök) lockade på katterna för att få lite kärlek och började gråta när jag kom på att dom inte ens är hemma.

Har i alla fall städat undan kaoset från gårdagens inflyttningsfestande, kört igång två maskiner tvätt, bäddad sängen, plockat undan en del av presenterna. Nu vore det gott med frukost, men jag har absolut inget värt att äta hemma. Måste samla kraft till att ta mig till affären. Samla kraft till att slänga alla tomma ölflaskor. Samla kraft till att ta mig igenom den här dagen för just idag känns livet pisspisspiss *deppiga_tjejen87*

Hoppas att det bara är söndagsångest och inte någon jävla höstångest á la jag-vill-nog-mest-av-allt-bara-sitta-hemma-och-dö-hela-tiden.

2 kommentarer:

  1. jag skrev precis en jättefin kommentar men den kom inte med.
    det var nåt i stil med att du en gång hade sagt att du inte ville bli som jag och för i min dagbok stod det alltid ööööh åååångestttthhh jag är så baaaakis.
    haha och nu är du där!
    sen tackade jag som hjärtligast för den aproliga festen och skrev att jag redan längtade till nästa helg.
    puss

    SvaraRadera
  2. jag visste att dagen skulle komma men jag trodde inte att den skulle komma så snart. och jag hoppas att det inte är permanent! blev ju hundra miljoner gånger bättre när katterna kom hem och la sig i en katthög på min mage och ba mummy we luv u mest av allt i hela världen!!

    SvaraRadera