onsdag 3 september 2008

jag är sjuk

Kämpade mig till jobbet, räknade pengar, gjorde lönerna, beställde mina varor och sen gav jag upp och släpade mig hem. Legat på soffan och kippat efter luft hela dagen, ätit äggmackor till förbannelse, sovit i en timme och drömt jobbiga feberdrömmar om mitt gamla liv kombinerat med det dumma mellanspelet jag hade innan jag kom till mitt nya liv. Vaknade med tårar i ögonen och ont i magen. Började tänka på andra dumma saker jag har gjort i mitt liv och fick ångest. Varför ska jag alltid vara så dumdristig?

Nu måste jag lista ut hur jag ska göra för att bli frisk till morgondagens utbildning om dom nya kassorna vi ska få till jobbet. Kommer hålla på mellan halv tio och tre, fyra. Funkar inte om jag ska sitta och snora och hosta och dö :c

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar