söndag 21 september 2008

nenna tycker att jag är ful :C

En gång i tiden var jag ute och svirrade och hade tydligen skitkul. Nenna förevigade det ögonblicket och har sedan dess sagt att den här bilden är så jäääävla hemsk och fuuuuul och hej-jag-är-en-full-finsk-tant. Jag tycker mest bara att jag ser jävligt lycklig ut. Som att jag och mina öl och mina dubbelhakor har en väldigt trevlig kväll.

Efter en veckas hårt arbete satsar jag på att uppnå exakt samma lyckonivå. I helgen ska det kalasas så det står härligt till. Jag längtar efter en riktig komafylla!

2 kommentarer:

  1. hahahaha.
    nummer ett det är bella som har tagit kortet. nummer två du är hemsk på den här bilden. men det är okej för du blir sjukt snygg på alla andra.
    love you.

    SvaraRadera
  2. jaha, var det bellosh. oopz.

    men jag måste poängtera att den här bilden inte är NÅGONTING i jämförelse med vad det finns för bilder på mig där ute i cyberspace!

    SvaraRadera