söndag 21 september 2008

nu var helgen slut

Jag har fyndat second-hand idag. Åkte med Pappa och Elina till Bro. Eller, förlåt, forna sovjet var det visst. Såg i alla fall ut som det. Fattar verkligen inte hur folk kan bo frivilligt i det där jävla rövhålet! (hehe, solly Erika!)

Hursomhaver så var det en tant som pappa kände som hade någon form av loppis som hon släppte in oss i, VIP liksom, och vi fick rota runt hur mycket som helst. Jag hittade följande fynd:

1. Skitfin mörkblå väska i äkta skinn
2. Tre gulliga vinglas i kristall
3. Två runda röda brickor med äpplen på

Fick betala 90 kronor för hela kalaset!!! Jag är nöjd!

Sen var det middag hemma hos pappa tillsammans med Ida. Vi blev så jävla mätta att vi förvandlades till pensionärer (drack kaffe och kollade på Bingolotto) och när matkoman var över åkte vi hem till mig (träffade Zitek på vägen hem, gullig kille!! *drömmer mig tillbaka till högstadiet*) och nu ligger Ida i badet och jag dricker ett glas vin i ett av dom nya vinglasen för att fira att jag klarade av att ha en vit helg. Hehe. Ida tyckte inte riktigt att det var rätt sätt att fira på, men whatever.
Ska eventuellt se klart på filmen som vi inte orkade kolla klart på i fredags och sen sover Ida över här. Jag gillar när hon gör det, det är mysigt! <3

Hejdå bloggen, ses imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar