tisdag 23 september 2008

"det är på min to-do lista"

Den här dagen har i princip bestått av

1. andan i halsen
2. panikäta mat för att orka ha andan i halsen

Den där jävla känslan av att hela tiden ligga två små steg efter, hela tiden tänka "snart kommer jag ikapp, snart så" och inte göra det!
Fick slänga i mig lunchen efter det lyckade mötet med chefen och facket. Tror att det kommer bli helt sjukt bra att jobba som fackombud! Kommer få gå en massa kurser och lära mig jättemycket och åhåh jag är peppad!
Sen lärde jag mig nya saker hela eftermiddagen, slängde i mig en tallrik havregrynsgröt till eftermiddagsfikat och rusade sen ut i butiken igen. När klockan var kvart i fyra var min hjärna helt mosig och kroppen darrig av all hets.

Peppade på öl men ingen peppad med mig. Nu har jag msnfest med Erika och Malin S ringde mig precis för att skvallra lite. Jag är så jävla trött. Ska ta en knäckemacka och sen sova tror jag. Fint.

Imorgon är en ny dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar