torsdag 4 september 2008

stabil?

Det är så jävla lite som får mig ur balans ibland. Lyssnar på Darkel, är nöjd med mitt projekt jag har gjort klart till lördagens festligheter, pratar med folk på internet, mindar mina egna affärer så att säga. Så ploppar det bara upp ur ingenstans. Ett namn. Som fortfarande gör ont.
Jag vill att det ska sluta, att det ska vara helt över. Inte över alla dagar i månaden förutom två typ. Gäller verkligen halva-tiden regeln? Skyller allt på att feberdrömmen från igår hänger kvar. Dumma jävla feberdröm som får mig att grubbla en jävla massa! Men jag håller i alla fall alla löften jag har lovat mig själv. Det ska jag ha klapp på axeln för.
Det vore skönt om jag kunde gå och lägga mig nu och sova, men min tretimmars-powernap på eftermiddagen har ju förstört allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar