torsdag 4 september 2008

utbildningsdagen

"Ni är med om en stor milstolpe i detaljhandeln och det ska ni känna i ryggraden"

Ibland så är jag faktiskt så sjukt stolt över att jobba inom Coop. Jag ser fram emot höstens nya projekt, att få växa, att få utveckla vår butik och företaget, att få vara med om att kliva in i framtiden! Det kanske låter corny, men jag gillar det verkligen.
Började dagen med att jobba mellan sju och nio och sen åkte jag och chefen till KF's huvudkontor där det var utbildning/information i tre timmar. Sen promenerade vi ner till Sjöfartshotellet där vi åt en smarrig lunch. Sen var det studiebesök på Konsum Slussen som har varit pilotbutik i det här projektet. Avslutade med sammanfattning i personalrummet.

Efter dagens utbildning skickade chefen hem mig. Jag somnade på soffan med Svea på magen och sov i tre timmar. Vaknade helt groggy och fattade ingenting, men jag känner mig faktiskt friskare nu! Hurra!

2 kommentarer:

  1. HEJJA KONSUM.

    (eller som i bosnien - konzum)

    SvaraRadera
  2. önskar att konsum hette konzum i sweden också, låter lite fränare. och ser roligare ut!

    SvaraRadera