onsdag 3 september 2008

kattkatt

Skulle ta en ynklig sjukizbild på mig själv men Svea förstörde allt med sin lilla svans.

Det gör inget, jag älskar henne ändå. Nästan så att jag får lite ont i mitt blödiga djurälskande hjärta. Svea och Syster är nämligen mina bästisar för dom tröstar mig när jag gråter (fast det händer nästan aldrig längre, som tur är, jag är för upptagen med att leva mitt nya roliga fina liv) och dom håller mig sällskap när jag har tråkigt. Ibland gör dom tokiga saker så att jag börjar skratta, men oftast så gosar dom bara med mig, spinner och purrar fram "älskar dig crazy catlady" och då säger jag att jag älskar dom tillbaka. Ger dom varsin puss bakom varje öra (det har Jonatan lärt mig att man ska göra) och ibland får jag en kattpuss tillbaka av Svea. Aldrig av Syster, hon tycker inte om att pussas. Bästa familjen <3

2 kommentarer: