söndag 30 november 2008

...

BLABLABLABAL EN MASSA ORD BLABLBALBBABLBALBA GEGGIG SÖRJA AV EN MASSA SVAMMEL BLABLBALBALBL ORD SOM INTE BETYDER NÅGOT LÄNGRE? ORD SOM INGEN FÖRSTÅR MEN SOM JAG MÅSTE FÅ UR KROPPEN MÅSTE SKRIVA NER MED TANGENTBORDET SÄTTA SVART PÅ VITT PÅ WORLD WIDE WEB FÖR ATT ALLA SKA KUNNA LÄSA ALLA SKA KUNNA VETA ATT EXAKT LBLABLBLLBALBLALBLALBAL SÅ KÄNNS DET IDAG OCH JAG VILL BARA SKRIVA EN SAK OM OCH OM IGEN MEN JAG KAN INTE VÅGAR INTE FÖR DET LEDER INTE TILL NÅGOT GOTT BARA EN MASSA KRÅNGEL OCH BARA EN MASSA ONT OCH BARA EN MASSA MER BLABLBALBBLBLBALBAORD OCH JAG VET INTE ENS OM JAG MENAR DET MEN IBLAND SÅ TÄNKER JAG SÅ HELA TIDEN HELA DAGEN OCH IBLAND SÅ KÄNNS ALLT BARA SÅ JÄVLA ONÖDIGT OCH IBLAND SÅ KÄNNS ALLT BARA SÅ JÄVLA RÄTT OCH IBLAND KÄNNS DET BARA INGENTING OCH IBLAND SÅ VILL JAG BARA BLABLBKBALBLLBABLA OCH INGET ANNAT. BLA BLA BLA. VEM ORKAR LYSSNA VEM ORKAR LÄSA VEM ORKAR ÄLTA SÅ SJUKT JÄVLA MYCKET? SÄTT PUNKT NÅGON GÅNG FÖR FAN. OCH DU TROR ATT ALLT HANDLAR OM DIG HELA TIDEN MEN DET GÖR DET FAKTISKT INTE DET HANDLAR BARA OM MIG MIG MIG OCH INGEN ANNAN, JO KANSKE NÅGON ANNAN LITE IBLAND MEN MEST NÄSTAN HUNDRA PROCENT BARA OM MIG OCH VAD JAG KÄNNER OCH ALLT JAG HAR GJORT. ALLT JAG HAR GJORT OCH ALLT JAG HAR OGJORT. ALLT JAG HAR KVAR ALLT JAG HAR LÄMNAT OSV BLABLBLBALBLBALBALBLA JAG ÄR TRÖTT NU. TRÖTT PÅ ATT SÄTTA KROKBEN PÅ MIG SJÄLV.

Förlåt, jag ångrar mig så jävla mycket.
Svart på vitt på world wide web.

6 kommentarer:

  1. lite psyko..:C *rädd för dig nu*
    ps. du vet väl att du får ringa och blablabla närhelst? ds.

    SvaraRadera
  2. *stirrar dig i ögonen och säger saker på kinesiska så att du blir ännu räddare*
    ps. jag vet, men det är egentligen inget som grämmer mig, det bara ligger där bakom hela jävla tiden och jag får lära mig leva med det helt enkelt.

    SvaraRadera
  3. alltså fyfan!! ni haoooo har skrivit!!! *rädd*

    SvaraRadera
  4. MEN SLUTA NIIHAAOOO!! JAG BLIR FETT RÄDD!!

    SvaraRadera