onsdag 12 november 2008

det där med tisdagsfest

Igår var ju tydligen dagen då alla skulle supa till. Det låg liksom i luften. Erika kom hem till mig på eftermiddagen och vi lagade så jävla god mat. Båda dog matdöden för det var så smarrigt! Sen drack vi lite alkohol till maten och sen tog den slut och då blev vi lite mer törstiga, så då gick vi till närmsta krog och tog en (EN) öl där. När vår kväll började lida mot sitt slut ringde Hanna och tyckte att jag skulle komma och möta henne och ta en (EN) öl.
Sagt och gjort! Träffade henne och Maja och drack öl och var lite tisdagsfull och glad. När jag var trött på öl och sugen på sömn ringde Nenna och tyckte att jag skulle dricka öl med henne! Alla var törstiga igår! Jag bangade dock, var för trött för det.

Imorse när jag vaknade var jag mindre glad. Helt jävla stel i nacken, dog lite svettdöden och ba *ofräsch trött sunktjej*. Smart drag när det var premiär för snabbkassorna på jobbet. Tyckte att jag var lite dålig som inte riktig var på topp, men jag hade absolut inget att oroa mig för. T var bakis som en bäver, ännu mer bakfulla var killarna som ansvarar för utrullningen av snabbkassorna. Ha! Så fint att man alltid har någon att bakisgnälla med. På förmiddagen ringde Ida mig och ba: eeh jag är jättebakis någonstans i Solna och ska försöka ta mig till jobbet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar