torsdag 13 november 2008

HAPPY PUPPY!!!


JAG FÖRTSTÅR INTE VAD DET ÄR MED MIG, JAG ÄR PÅ SÅ BRA HUMÖR DAGARNA I ÄNDA! Kanske är för att jag började dagens så fint och bra med sällskap av världens sötaste Svante (grannens katt) till tunnelbanan. Var väldigt mycket crazycatlady och småpratade med Svante om ditten och datten. Han gillar mig!

Den här arbetsdagen har svischat förbi. Har varit lite smått stressad och väldigt förvirrad med cirka arton saker i bakhuvudet och kanske tjugotre komihåg-lappar i alla fickor på alla kläder. Fick kanske hälften av allting gjort idag som jag trodde att jag skulle hinna med. Högen med kontorsarbete bara växer och växer. MEN! Jag är som sagt glad ändå, för varje dag inser jag mer och mer hur mycket jag älskar mitt jobb. Kom på när jag var på väg ut genom dörren att jag hade glömt skriva kassaschema inför morgondagen men då sa chefen att hon redan hade gjort det för att överraska mig!! Sötaste chefen i stan! Sen hade jag sällskap med D en bit hem. Det var en bra avrundning på arbetsdagen.

Funderade för någon vecka sen om jag kanske skulle ansöka om lite semester i januari eller så för att jag har så mycket semesterdagar kvar och jag känner mig lite sliten men sen kom jag fram till att jag bara skulle sitta hemma och länga efter jobbet och det känns ju inte roligt. Vill hellre jobba och göra nytta och ha kul med mina kollegor.

Imorgon SKA jag avverka min lista på viktiga saker som måste göras! I alla fall ett par av punkterna, hehe.

2 kommentarer:

  1. pratade du med svante?? hmmmmmmmm

    SvaraRadera
  2. ja! han är jättesnäll! och svarar när jag pratar! eeh hehhehehehhehehehe *galen*

    SvaraRadera