tisdag 18 november 2008

pucko.

Idag gjorde jag en polisanmälan. En kund tyckte att det var rimligt och helt okej att kalla mig för fitta, dum i huvudet, subba, hora och avslutningsvis be mig dra åt helvete samt peka det otroligt mogna fuck you-tecknet. Då blev jag faktiskt lite sårad. Och tog det lite personlig.

Dock inte lika personligt som när han spottade på mig. Tre gånger.
Ja, han spottade på mig. Tre gånger. En gång på fötterna och två gånger i ansiktet.

IDAG VAR DET EN KILLE SOM SPOTTADE MIG I ANSIKTET.

För att jag gjorde mitt jobb. För att jag var på min arbetsplats. Jag var inte otrevlig mot honom på något sätt, utan det hela var helt oprovocerat. Jag tillkallade på mina kollegor som kom stora och starka och följde efter honom när han var på väg ut. Jag var rosenrasande, sprang in i pantrummet och skrek och sparkade på betong, var arg arg arg och sen började jag gråta.

Jag är på mitt jobb, sköter mitt jobb, gör det bra och han tycker att jag förtjänar spott i ansiktet från en främmande människa. Fest.

Polisen som tog emot min anmälan undrade varför jag inte ringde 112 på en gång då det räknas som misshandel. Jag som överhuvudtaget var tveksam till om jag kunde göra en anmälan blev lite chockad när hon sa det. Hade inte ens anmält om det inte vore för att L och chefen trugade.

Jag är fortfarande ledsen och arg. Och kränkt. Jävla pucko.

6 kommentarer:

  1. nu MÅSTE ju polisen fixa en hotline till dem enbart för dig!!!

    SvaraRadera
  2. Men vadå, vad händer med anmälan sen? Har ni koll på vem det är? stammis osv?
    Va han fullis? :S

    SvaraRadera
  3. venne. det var två stycken som kände igen honom, men jag gjorde inte det. han kanske var knarkad, men jag tror inte det :C

    SvaraRadera
  4. Fy fan va äckligt! Stå på dig med anmälan.

    SvaraRadera
  5. WHAAAAAAAAAAAT!!!!!! IDIOT!!!!!!!!! HOPPAS HAN DÖR! Hur började det??? Men gud, serri. Vad är det för jävla fel på folk.

    SvaraRadera
  6. han gjorde en sak fel med dom nya snabbkassorna och så skulle jag förklara för honom hur han skulle göra och då bröt helvetet loss.

    SvaraRadera