söndag 16 november 2008

söndagsmyz

Ida kom hit med B&J och hennes Sex and the city-box! Vi gosade ner oss i soffan tillsammans med katterna och betade av fyra avsnitt. Jag var snälla tjejen och gav Ida fotmassage. I helgen har jag masserat folk varje dag. Erika fick nackmassage i fredags, Elina fick både fötterna och ryggen knådade igår och Ida fick som sagt fötterna masserade idag. Har jag själv fått någon kroppsdel knådad? Nej då, icke! Men däremot fick jag ett presentkort av Ida på Naprapatkliniken = massage!!

Om åtta timmar ska jag befinna mig på jobbet, pigg och fräsch som en nyponros! Efter jobbet ska jag gå och se Johan Glans tillsammans med Jonas! Pepp!!

4 kommentarer:

  1. eh..jag fick mina fötter MISSHANDLADE snarare!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. glömde visst bort att massera dig. dålig kompiz!!!

    SvaraRadera
  3. OBS min fotmassage var min betalning för att jag pallade mig iväg till dig efter att du hade tjatat i 100 år!!

    PLUS att du fick behålla halva burken med godaste B&J!!!!! :C

    SvaraRadera