tisdag 9 december 2008

det här håller lågan uppe just nu:

- FACKET! Varit på informationsmöte idag och det var hur peppande, trevligt och intressant som helst. Är stolt över att jag är engagerad och verkligen försöker göra mitt bästa. Jag är stolt över alla människor som orkar ställa upp för sina kollegor och vänner.
- Vännerna, kollegorna, katterna
- Spotify (tack Fredrik! *kjamiz*)
- Att jag ser cool ut med mitt bandage, lite living on the wild side, living la vida loca osv
- Fina minnen utan hugg i hjärtat, att jag verkligen har börjat acceptera helt på riktigt till hundra procent och att det känns så jävla skönt och bra och bäst och vettigt och jag längtar efter framtiden. Jag längtar efter något nytt utan att stressa. "Man hittar alltid den rätta, sen hittar man någon rättare"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar