måndag 8 december 2008

eländig dag

Skurit mig i handen på en jävla kaffekopp, suttit inlåst på kontoret med pappershögar pengahögar, varit kall hela tiden, och trött hela tiden. Min efterlängtade tid hos naprapaten (som skulle vända den här pissiga dagen till något bra) blev inställd och det kändes som att luften gick ur mig hela dagen.
Världens snällaste chef frågade rart och oroat hur det var med mig. Jag sa att det nog mest var handen och att helgen varit så intensiv. Att jag var trött, lite matt bara.

Sen satte jag mig på tunnelbanan hem, mötte upp Ida, gick hem och började storgråta över två saker:
1. att jag inte kunde diska pga bandaget på handen (men Ida var snäll och diskade åt mig :*)
2. att katterna förstört ett av mina skott som jag tänkte plantera i veckan då det har växt till sig så fint.

Löjliga saker att bli så ledsen över. Men vissa dagar måste man få känna sig eländig. Imorgon är en ny dag.

3 kommentarer:

  1. det är måndag. då är det okej. snart är det helg, då är man glad igen!!

    SvaraRadera
  2. jag berättade för therese idag på träningen att du är en snusktant som tänker ragga på alla unga naprapatkillar från och med nu och förföra dem med sexiga underkläder och kåtisblickar.

    hehehehhehe

    SvaraRadera
  3. jag berättade för therese idag på träningen att du är en snusktant som tänker ragga på alla unga naprapatkillar från och med nu och förföra dem med sexiga underkläder och kåtisblickar.

    hehehehhehe

    SvaraRadera