onsdag 3 december 2008

husby + hjulsta = sant!

Varit förbi Hannas och Jockes nya lägga idag. Den ligger i Hjulsta, vilket innebär gångavstånd! Vi hängde lite i deras fina, stora och väldigt tomma (nej, förlåt "sparsamt möblerade") lägenhet och sen traskade vi till Tensta och fyndade som fan!!! Jag köpte en fin soffkudde för 50 pix, en brödpensel och lite julkraffs. Hanna köpte en skitfin väggklocka som jag spanade in och funderade på att köpa. Kom på att den skulle vara svårplacerad i min lägenhet så jag skippade den :c

Sen traskade vi tillbaka till lägenheten. Svullade svingod glass (Jocke var tydligen JÄTTEsjuk och hade gnällt om glass nästan hela tiden) medan vi tittade på Pineapple Express. Den var helt okej rolig, var lite tröttsamt sista halvtimmen när man ba: zzzzzznälla ska ni någonsin sluta slåss/skjuta varandra?

Buss hem. Hemma på ett kick. Så jävla gött.

2 kommentarer:

  1. haha var det bara jag som tyckte att pineapple express var rolig in i det sista??

    SvaraRadera
  2. tydligen :C men du är ju också en våldsam person!

    SvaraRadera