torsdag 4 december 2008

ohmahgad!

Var på Naprapathögskolan idag och fick en behandling på 45 minuter. Det var en jättetrevlig kille som behandlade mig. När jag och D'ida satt i väntrummet och jag såg en samling med hunkar i naprapatoutfit så bad jag till alla gudar jag inte tror på att jag skulle få en sunkig gammal tant eller nåt. Det känns liksom inte helt hundra att ligga och vara lite småtänd under en massage, hehehehehhehe *snuskig pervotjej*

Jag hamnade i alla fall som sagt hos den här jättetrevliga killen som fick mig att slappna av till hundra procent! Fick sitta spritt språngande näck (men typ nästan iaf) på britsen medan han kollade reflexer och en massa annat innan behandligen och han skojade hela tiden och var jättesnäll så jag glömde typ bort att jag var nästan-naken och sen började han massera mig och gav mig beröm för min andning!! Hela tiden! Jag ba: thanx, man har ju några års körsång bakom sig *stolt*.

Massagen var sjukt skön. Han hittade konstiga punkter och muskler som jag inte ens visste att jag hade och löste upp spänningar och gav mig en massa tips på vad jag kunde göra för att minska spänningarna i mina axlar osv osv osv.

Ida satt och surade i väntrummet när jag kom tillbaka för att min behandling var mycket längre än hennes och för att hon hade hört mig skratta mitt "flirtiga" skratt in i hennes rum. Ha! Bokade i alla fall tid till nästa måndag och oooh längtar som fan! Vardagslyx när det är som bäst.

6 kommentarer:

  1. lyxigt!! var det dyrt?

    SvaraRadera
  2. nä, bara 150! men asså min nya bästis aka naprapatkillen sa ju att man inte alltid masserar, det kan ju vara att man stretchar och så också!

    SvaraRadera
  3. det är ju asbilligt! för 45 minuter? var ligger det? *peppad*

    SvaraRadera
  4. HAHAHAHHA SNUSKTANT!!!!!

    SvaraRadera
  5. mmm typ som det var för mig, fick massage i fem minuter och under resten av tiden var det mer "ååh nu ska vi titta på hur rörligheten i din skadade axel är! nu ska vi göra lite stretchingsövningar" osv! :C

    SvaraRadera
  6. lin: det ligger vid odenplan!

    nenna: ja, har jag sagt något annat?

    d'ida: :C

    SvaraRadera