söndag 21 december 2008

jag har varit på semester

Nyss hemkommen efter en liten minisemester på Hotell Feltsen. På Hotell Feltsen får man pannkakor med vispgrädde till middag, filmkväll med systrarna och svågern, sova i samma rum som systerdottern och vakna av att hon utbrister "MAMA" och tassar iväg.
Hotell Feltsen erbjuder även mysig frukost, promenad i fint vinterväder och lunch på den lokala restaurangen i Kungsängens centrum.

Det finaste med gårdagen och dagen är att Signe har varit världens gulligaste gullunge precis hela tiden. Vi har läst jättemånga böcker, busat och pussats. Världens gulligaste gullunge var även världens snällaste gullunge när jag satt och bölade efter middagen igår. Hon vände sig till Jakob och bad om papper som hon sen räckte till mig. Pekade på mig och sa "min nanna" och la huvudet lite fint på sniskan *söt_tjej07* Jag ba: åhåhh *dör*

3 kommentarer:

  1. eh..ledsen att säga det här men vi mutade henne för att hon skulle vara snäll mot dig...det var inte äkta kärlek, det var 20lappen som snackade!!!

    nää, skoja, she lövs u såklart!!!!
    synd bara att hon inte kunde älskat dig på morgonen också, och väckt dig med jane fondaböcker och skrika HEJHEJ och inte till oss :C *är astrött just nu*

    SvaraRadera
  2. WOW 20 spänn!!!!

    men det är ju därför hon INTE väckte mig, för att hon älskar mig och vill ge mig lugn och ro på morgonen! duh!

    SvaraRadera
  3. var inte det bästa när jag killade dig i håret??? :C:C:C:C:CC:C:

    SvaraRadera