lördag 20 december 2008

stackars mina muskler

Nenna tvingade med mig på ett medelpass igår efter jobbet. Jag kände redan vid första steget hur min kropp ba "men vad gööör du egentligen, du har ju tränat varje dag hela jävla veckan, nu får det väl fan ta och vara nog". Överlevde som tur var passet och kände mig tröttare än någonsin efteråt.

Följde med min date hem till henne, till Bandithagen. Trodde att det skulle kännas lustigt att vara där men det gjorde det inte. Hemma hos henne lagade vi god mat och piffade till oss och sen åkte vi till Tiki och drack sjukt goda drinkar tillsammans med Rebecka och Maria! Jag hann bara med en drink, en liten piffig bananhistoria, innan jag började känna mig helt dåsig och sjuk, typ febrig och snorig och jag har ju som sagt varken tid eller råd att bli sjuk nu så jag gjorde det vettiga valet och åkte hem.
Somnade som en liten klubbad säl. Vaknade imorse och kände hur hela kroppen hade gett mig samlad träningsvärk från alla veckans träningspass. Thankz, skitsnällt!

Ska snart åka hem till Elina. Hon och hennes lilla familj ska få ta hand om mig idag och ikväll. Klappa på mig och ge mig mat och kärlek och sen ska jag nog sova över.

1 kommentar:

  1. den där nenna verkar vara en rolig prick! henne gillar jag.

    SvaraRadera