lördag 27 december 2008

känns som söndag

Malin, Ida och jag kände oss gamla igår när vi klev in på 90s. Dansades inte allt för mycket utan istället köpte vi wok som vi pressade i oss i väntan på nattbuss/tunnelbana.

Hela den här dagen har ägnats åt till att äta jättemycket frukost, trängas med Ida i soffan och titta på sex and the city. Sen fick vi för oss att släpa oss till Kista för att slöshoppa lite. Kom precis hem med en ny snygg bh som hade varit äckligt dyr om det inte vore för mellandagsrean, guds straff och belöning till mänskligheten. Hittade också en foundation/krämpuder/whatever från Biotherm. Den var ganska dyr men jag UNNADE mig. Tycker om att känna mig snygg och fräsch och det gör jag sällan på vintern med glåmmig vinterhy.

Ikväll får jag damsällskap. Jag ska bjuda på romantisk middag, självklart är det ett recept som jag snott av Nenna "mästerkocken" Bosno.

4 kommentarer:

  1. MÄSTERKOCKEN IN DA HAUS!!

    hacka, steka, blanda.
    skitsvårt. hahahaha

    SvaraRadera
  2. det bästa var att erika frågade om hon skulle komma tidigt och hjälpa till med maten, haha. jag ba: tror att jag klarar det *mästerkock*

    SvaraRadera
  3. obs, jag kom hem kvart över åtta! hehehehehhe. träffade jenny, åt indisk mat med henne på nån restaurang i sumpan osv. sitter och gör hårinpackning på mitt äckliga feta hår nu som inte ens gick att borsta ut ordentligt innan duschen :C

    SvaraRadera