fredag 26 december 2008

det där med att må riktigt bra

Igår när jag satt på tunnelbanan in till stan och dans och fest tänkte jag på hur bra jag mår. Hade precis varit hos min kära faster och ätit århundradets godaste och trevligaste middag. Skrattade så jag fick kramp i magen och åt så mycket att jag inte behöver äta resten av året.
Jag har världens gulligaste lägenhet med världens mest kärleksfulla katter. Har så mycket fina tjejer i mitt liv att jag ibland bara vill sätta mig ner och gråta. Jag är ensam när jag behöver vara det och tillsammans när jag behöver det och jag känner på något sätt att livet börjar nu.
Allt annat innan har bara varit uppvärmningen. Det är nu saker och ting börjar hända. Åren mellan tjugo och trettio är åren då allt händer. Och det händer bara bra saker för tillfället.

2 kommentarer:

  1. det är ju bara för att du är en av världens bästa tjejer som du har oss, resten av världens bästa tjejer.
    hihi!!

    SvaraRadera