måndag 19 januari 2009

HÅLL MIG I HANDEN TACK!

Jobbet jobbet jobbet :c
Är så himla glad över att jag har D där som stöttar mig och peppar mig och får mig att skratta när allt känns skit och som tycker och tänker precis exakt likdant som jag. Är så glad över att han ger mig beröm och klapp på axeln så att jag fattar att jag själv ska ge mig beröm och klapp på axeln, för jag gör ett bra jobb och anstränger mig verkligen så sjukt mycket för att det ska bli så bra som möjligt.

Åkte till Väsby och hängde med släkten efter veckans första arbetspass för att födelsedagsfika lite. Vi som hängde var: Jag, papi, snyggo-kusinen, kusinmake, kusinbarn (som älskade mig! gulle!!) och födelsedagsbarnet (sjuttio vintrar!) fasters man. Kanelte och skvaller.

Storhandlade lite efter kalasandet. Har gjort en veckomatsedel.
Fortfarande ont i magen. Tycker att det räcker med en veckas smärta, tycker det kan gå över nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar