söndag 18 januari 2009

insomnia

Som vanligt efter en zeg zöndag i soffans klor har jag svårt att somna när det är dags att gå och lägga sig. Idag är det extra svårt för jag har många ord som vill ut, mycket som vill bli sagt men jag varken kan, får eller vågar sätta något av det i text.
Vågar inte för det skulle se så himla fel ut och missuppfattas av precis alla. Kan inte för jag vet ändå inte hur jag ska formulera det. Får inte av den enkla anledningen att jag har blivit tillsagd att hålla tyst om det.

Så jag säger istället att jag ikväll har blivit lite förälskad i ett skägg, fått bilder på en halvnaken man skickade till mig, tittat på för mycket Sex and the city och dämed blivit lite (läs mycket) kärlekskrank. Åh, önskar att skägget kunde vara hos mig nu. Önskar att Chipset kunde vara här nu. Önskar att Anonyma Mannen kunde vara här nu. Önskar att Sebastien Tellier kunde vara här nu. Önskar till och med att Han-vars-namn-jag-ej-får-nämna kunde vara här nu. Men mest av allt önskar jag att min kära vän John Blund kunde vara här nu för jag ska gå upp tio över fem och vara pigg och glad och kry och jobba och slita och göra sjukt mycket nytta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar