tisdag 13 januari 2009

vardagsbekymmer

Det finns inget gott att äta i hela världen. Grannen ovanför renoverar, grannen under lyssnar på någon gubbe som pratar och har volymen på max vilket leder till att jag måste lyssna på musik trots att jag inte vill jag vill ju helst ha tyst och ro men jag orkar ju fan inte höra gubbjävlen prata så då är musik bättre. Grannen bredvid diskar så det skramlar och det finns fortfarande inget gott att äta till middag. Lika bra är det kanske för magen har bråkat med mig hela dagen. Nästan-magsjuk. Kramp och ont och klen. Hela jag har varit klen idag, gissningsvis magen och blodtappningen igår som är boven i dramat. A gav mig järntabletter till lunchen och nog blev jag allt lite piggare. Min blodgivararm ser ut att tillhöra en knarkares, blåmärket börjar bli stort och nålhålet syns tydligt. Ont gör det också. Misslyckade jävla blodgivararm.

Märks det att jag är på dåligt humör idag eller?

2 kommentarer:

  1. stackars liten!
    efter regn kommer solsken lilla hjärtat! det ska du veta!

    förresten, varför länkar du inte till mig och min skunkdagbok? är inte det värt att läsas eller?

    SvaraRadera