tisdag 10 februari 2009

:/

Drömde jättemycket om jobbet. Bara en massa stressframkallande saker. Sjukt jobbigt för jag visste i drömmen att jag var hemma och inte kunde göra något åt alla stressframkallande saker, jag kunde bara se hundra saker som behövde göras och hjälplöst titta på medan ingen gjorde dom. mvh tjejen som verkligen behöver jobbpaus.

ps. Kul att min granne under mig har bestämt sig för att renovera på min semestervecka. Kul att han slipade väggar när jag vaknade vid åtta. Kul att han slamrar och låter och bullrar och skränar. Verkligen, superkul.

2 kommentarer:

  1. åååh vad jag älskar att drömma om jobbet!!! mina bästa drömmar!!! men misströsta ej för snart är det lördag och då smäller det! weeeho :D

    SvaraRadera
  2. tydligen inte bara du som har semme!!

    SvaraRadera