tisdag 10 februari 2009

semesterdag 2.

Lunch med Nenna i lugna harmoniska Kungshallen, liten promenad i vinterfina Stockholm med ett löjligt harmoniskt leende på läpparna, Naturhistoriska och filmen "Kollisioner i rymden" (skitspännande, ÄLSKAR RYMDEN!!!) på Cosmonova med Hanna, köpte sjukt mycket god frukt på Konsum, middag tillsammans med Vicky Cristina Barcelona, telefonsamtal från Karlstad, laga fina sminkbordet som Ida tog sönder för några veckor sen, sätta upp lister i köket! Jag är stolt över mig själv för att jag är en sån duktig handyman!

Och nu helt plötsligt insåg jag hur perverst det är att jag berättar EXAKT allt jag gjort under dagen. Kanske ska jag även skriva hur många gånger jag gjort ettan respektive tvåan idag? Om jag har tänkt opassande okristna tankar osv? Vad säger ni bloggläsare, flipp eller flopp? Hiss eller diss?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar