måndag 23 mars 2009

menstjej 1.0

Glad på morgonkvisten. Apatisk större delen av dagen. Arg, sur, tvär, kantig och grinig ett bra tag. Tills jag fick träna med fina Nenna och fina Frida. Och tänk! Jag fick öppna munnen och höra skratt komma ut!! Träningen var som vanligt rolig. Mindre roligt (ur en egoistisk synvinkel såklart) att världens peppigaste gympaledare är preggo och ska ha barn :c Jag vill inte att hon ska sluta gympa och föda en massa barn och hålla på.

Bada varmt bad, trycka i mig god mat samt klappa på mensmagen. Fin måndag.

3 kommentarer:

  1. jag tror inte att hon är preggo!! alltså hennes mage är för liten! hon har säkert bara ätit en massa wienerbröd och tänker ta långsemester. JÄVLA HITTEPÅERSKA!!

    SvaraRadera
  2. jag är också sur för att hon är preggo! Vi kanske kan putta ner henne för en trappa så är problemet löst!

    SvaraRadera