tisdag 24 mars 2009

*tacotajm*

Bästa eftermiddagen! Efter ett fint och tufft spinningpass med lilla Nenna (och vår friskiskompis hurtiga gubben) åkte jag hem till hoodsen där Elina och Ida väntade på mig hemma med maten på bordet! Duktiga hemmafruar. Elina hade gjort jättegoda tacos! Jag har haft tacocravings i flera veckor och äntligen fick jag äta! *nomnom*

Sen, som vanligt, satt vi och skvallrade och skrattade. Magkramp och kärlek. Älskar mina systrar. Älskar att vi är så lika men ändå så fruktansvärt olika. Älskar inte att Ida ska flytta till andra sidan jorden som sagt :c

2 kommentarer:

  1. "Älskar mina systrar. Älskar att vi är så lika men ändå så fruktansvärt olika." JAA :D :D :D "Älskar inte att Ida ska flytta till andra sidan jorden som sagt :c" NÄÄ :C :C :C

    SvaraRadera