lördag 11 april 2009

me-time

Deklarera (får tillbaka flera tusenlappar, hurra!!), glo på Sex & the city, pilla bort navelluddet, tvätta tvätt, laga festlig tapasmat, ladda med godis inför kvällens Robinson *svennebanan*, få fina sms, bara må bra helt enkelt.

Jag älskar att jag älskar människopaus. Fast jag ångrar lite att jag inte åkte hem till pappa för han bjöd på gottig påskmat, men eftersom Jakob fyller år (en fjärdedels sekel!) imorgon och jag därmed ska hänga i Kungsängen hela dagen orkar jag inte hänga där idag med.

6 kommentarer:

  1. jag och skelle ska också kolla på robbe...... hehehe. så vi är allihopa svennebananer! :D

    SvaraRadera
  2. tungis kollar också på robbe! vi kanske borde ha robbetjatt?

    SvaraRadera
  3. typ! men jag tror inte jag gillar robbe. tävlingen idag var ju dålig, eller elak!.......

    SvaraRadera
  4. tyckte du synd om erik billing?.................... men fett skönt att mika åkte hem!!!

    SvaraRadera
  5. jaa lite! men han är fan lite jobbig också även fast han är bättre än mika!!! ajaaaa....... tycker dom borde få MAT!

    SvaraRadera
  6. jag älskar erika!!!! oj, erik billing skulle jag visst skriva...........

    SvaraRadera