söndag 19 april 2009

söndagsparty

Peppig söndag! Jag har fyndat en gullig klänning och ätit lunch och gått på promenad i vårsolen med miss Bosno och miss Kantor. Fin fint. Har inte köpt träningsväska vilket var det jag skulle köpa idag, men jag har köpt tio kilo lightkattmat till mina små tjockisarkatters tjockismagar. Och ett kilo av världens godaste päron till min egen tjockismage.

Började plöja en ny bok i fredags, En halv gul sol av Chimamanda Ngozi Adichie, och jag gillar det lilla jag läst än så länge. Jag gillar också att jag har en teaterdate på lördag och att jag ska tvinga Mästerkocken att bjuda mig på bio i veckan *kulturell*

3 kommentarer:

  1. boken jag pratade om förra helgen: http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9170014469

    SvaraRadera
  2. jag gillar att jag får vara miss...hehe! puss

    SvaraRadera
  3. lin: ja, just det! har skrivit upp den på min to-read-lista!

    SvaraRadera