torsdag 26 november 2009

<3<3<3

Igår hade jag planerat en fin överraskningsdejt för mig och Johan. Han visste bara att vi skulle ses strax efter fem, men hade ingen aning om vad vi skulle göra. Men eftersom det här är veckan som Gud vill straffa mig blev han jättesjuk och kunde inte följa med :C :C :C

Jag hade bokat bord på en franska Creperie Fyra Knop + köpt biljetter till Kvarteret Skatan på Rival, sen skulle vi avrunda kvällen med dessert och champagne hemma hos honom. Och det bästa av allt: jag hade lyckats hålla mig från att säga vad det var! Jag brukar ha jättesvårt att hålla överraskningar för jag tycker det är så himla spännande!

I alla fall så bjöd jag med Elina på den romantiska dejten istället för Johan. Vi hade i och för sig oerhört trevligt, men besvikelsen över att min påtänkta dejt låg hemma och feberyrade var ganska stor.

Idag när jag satt på jobbet och drack mitt morgonkaffe kom en kollega in med en stor blombukett och gav till mig. Då har världens bästa kille skickat blombud till mig för att han hade så dåligt samvete för att han blev extremt sjuk vid sämsta tänkbara tillfälle.


Världens finaste!! <3 Och jag känner mig så sjukt bortskämd för att jag har världens mest romantiska karl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar