söndag 17 januari 2010

söndagsdate

Idag har jag och miss Bosno haft en ypperligt fin dag tillsammans! Vi började med kaffe och skvaller på det där cafét på Götgatan som jag aldrig kommer ihåg vad det heter, men man kan titta på alla människor som går förbi och det är ju alltid kul. Jag tittade iof mest på bilarna *nörd* och Nenna mest på killarna.
Sen promenerade vi till Tre indier och svullade indisk mat och skvallrade lite till och blev mätta och belåtna och skvallrade ännu lite mer. Jag är så glad att Nenna finns i mitt liv, hon är en sån fin vän!

Och nu mina vänner ska jag göra det man gör bäst på söndagskvällar; lägga mig på soffan och glo på dumburken.

2 kommentarer:

  1. det är så himla roligt att ingen av oss (du jag och rebecka) vet vad det heter utan säger "det där i götgatsbacken där man kan sitta i fönstret och glo på folk"
    och FYI, JAG TITTADE INTE PÅ KILLAR VAD JAG MINNS!!
    det var en underbar dag, LOVE YOUUUUUUU

    SvaraRadera